СПРИЙНЯТТЄВІ АКТИВАТОРИ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ В АСПЕКТІ МЕДІАВПЛИВУ

Автор(и)

  • І. В. Лакомська Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2414-0627.2014.21.129964

Ключові слова:

заголовок, фразеологічні одиниці, кінестетичні предикати, сугестія, нейролінгвістичне програмування

Анотація

Статтю присвячено висвітленню сугестивних особливостей фразеологічних одиниць, аналіз яких здійснено на основі ідентифікації кінестетичних предикатів (нейролінгвістичне програмування) у їхній структурі. Визначено основні характеристики та продуктивність відповідних мовних маркерів у газетних заголовках.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-18

Номер

Розділ

СУГЕСТИВНА ЛІНГВІСТИКА. ЛІНГВІСТИКА ТЕКСТУ. ПЕРЕКЛАД