КЛЮЧОВІ СЛОВА РЕКЛАМНИХ ТЕКТІВ ЯК КОНЦЕНТРИ СУГЕСТІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОВИ

Автор(и)

  • О. М. Олексюк Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2414-0627.2018.25.141378

Ключові слова:

комерційна реклама, ключові слова, нейролінгвістичне програмування, вплив, семантика, сугестійний вплив

Анотація

Статтю присвячено аналізу ключових слів, виокремлених із текстів комерційної реклами та власне рекламних слоганів, які збагачені сугестійним ефектом. Висвітлено низку мовних ознак зафіксованих ключових слів, за допомогою технологій нейролінгвістичного програмування розкрито їхню сугестогенну природу.

Посилання

Bendler, R. & Grinder, D. (1998), Hypnotic techniques templets of Milton Erikson from the NLP/R point of view [Shablony gipnoticheskikh tekhnik Miltona Eriksona s tochki zreniia NLP/R], Renome, Simferopol, 208 p.

Honcharov, H. (1995), Suggestion: theory and practice [Suggestia: teoriia i praktika], KSP, Moscow, 320 p.

Kovalevska, T. (2006), Functional dominants of actual media texts: persuasion or impact? [Funktsionalni dominanty aktualnykh media-tekstiv: perekonuvannia chy vplyv], ORIDU NADU, Odesa, 110–119.

Kovalevska, T. (2006), Communicative aspects of neurolinguistic programming [Komunikatyvni aspekty neirolinhvistychnoho prohramuvannia], Astroprynt, Odesa, 324 p.

Pocheptsov, G. (1999), Communicative technologies of the twentieth century [Kommuniktivnyie tekhnologii dvadtsatogo veka], Vakler, Moscow, 352 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-08-30

Номер

Розділ

СУГЕСТИВНА ЛІНГВІСТИКА. КОМУНІКАТИВНА ЛІНГВІСТИКА