ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВЧА КОМПЕТЕНЦІЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ У ПАРАДИГМІ ПОЕЗІЇ ЛІНИ КОСТЕНКО

Автор(и)

  • Т. Ф. Коляда-Березовська Одеський національний політехнічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2414-0627.2019.26.181454

Ключові слова:

країнознавчий аспект, українська мова як іноземна, національно забарвлені конотації, денотативний світ Ліни Костенко

Анотація

У статті викладено концептуальну позицію автора щодо можливості визначення у процесі викладання української мови як іноземної неподільної єдності національної мови та національної свідомості на матеріалі поетичних текстів Ліни Костенко. Акцентовано на тому, що сутнісні як для української мовної свідомості, так і для поетеси концепти, будучи включеними до навчальних матеріалів, здатні відтворювати національно забарвлені конотації у свідомості реципієнтів, сполучаючи суто лінгвістичний і українознавчий аспекти.

Посилання

Ignatenko, M. A. (1986), Genesis of Artistic Thinking [Henezys khudozhnʹoho myslennya], Naukova Dumka, Kiev, 286 p.

Kostenko, L. V. (1989), Selected works [Vybrane], Dnipro, Kiev, 559 p.

In remembrance of Ivan Fizer [In memory of Ivan Fizer]. URL : http://www.svoboda-news.com/arxiv/pdf/2007/Svoboda-2007-36.pdf

Potebnja, A. A. (1989), Word and myth [Slovo i mif]. Pravda, Moscow, 622 p.

Frankl, V. E. (1990), Man’s Search for Meaning [Chelovek v poiskakh smysla]. Progress, Moscow, 368 p.

Chakovsky, S. A. (1986), Problems of semiotics in the works of Anglo-American researchers of the 70 s: Theories, Schools, Concepts (Critical Analyzes) [Problemy semiotiki v rabotakh anglo-amerikanskikh issledovateley 70-kh godov: Teorii, shkoly, kontseptsii (Kriticheskiye analizy)], Artistic communication and semiotics, Nauka, Moscow, pp. 231–239.

Yurkevych, P. D. (1993), Selected works [Vybrane], Kiev, Abris, 416 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-23

Номер

Розділ

ЛІНГВІСТИКА ТЕКСТУ