ГІПНОІНДУКТОРИ ВПЛИВОВОЇ ФОРМУЛИ ПОЗИТИВАЦІЇ У КОМЕРЦІЙНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ

Автор(и)

  • Н. В. Кутуза Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2414-0627.2019.26.181754

Ключові слова:

гіпноіндуктори, Мілтон-модель, позитивація, реклама, сугестія, формули впливу

Анотація

Статтю присвячено сугестійним домінантам рекламного дискурсу, де систематизовано Мілтон-модельні індукції, що запропоновано дефінувати як гіпноіндуктори. Представлено формули векторів емоційної скерованості впливу (позитивація, негативація, зміна вектора) в рекламних дискурсах різних типів (комерційних, політичних, соціальних), де особливу увагу зосереджено на комерційному. Виявлено найчастотніші гіпноіндуктори, які застосовуються у впливовій формулі позитивації у комерційному рекламному дискурсі.

Посилання

Bendler, R., Grinder, D. (1999), Transformation [Transformeyshn], Flinta, Syktyvkar, 296 p.

Gorin, S. A. (2001), NLP: techniques in bulk [NLP: Tekhniki rossyp'yu], KSP+, Moscow, 576 p.

Erikson, M., Rossi, E., Rossi, Sh. (1999), Hypnotic realities: Guidance of clinical hypnosis and forms of indirect suggestion [Gipnoticheskiye real'nosti: Navedeniye klinicheskogo gipnoza i formy kosvennogo vnusheniya] / Per. from English M.A. Yakushina, Independent company «Class», Moscow, 352 p.

Kovalevsʹka, T. Yu. (2008), Communication aspects and neural programming program: [Komunikatyvni aspekty neyrolinhvistychnoho prohramuvannya] : monograph, Astroprint, Odesa, 344 p.

Kutuza, N. V. (2018), Communicative ideas in advertising discourse: the psychological aspect [Komunikatyvna suhestiya v reklamnomu dyskursi: psykholinhvistychnyy aspekt] : monograph, Publishing House of Dmitry Burago, Kyiv, 736 p.

Kutuza, N. V. (2015), Advertising and PR Discourse: Aspects of Impact [Reklamnyy ta PR-dyskurs: aspekty vplyvu], Publishing House of Dmitry Burago, Kyiv, 288 p.

Erikson, M., Rossi, E. Autohypnotic experiences of Milton H. Erickson [Avtohipnotychnyy dosvid Miltona E. Eriksona] // American Journal of Clinical Hypnosis. 1977. № 20. Pp. 36‒54.

Kutuza, N. The pole of advertisements in the conditions of eurointegration: influencing aspect [Polyus reklamy v umovakh yevrointehratsiyi: vplyv na aspekt] // Association agreement: driving integrational changes : collective monograph. Chicago, Illinois, USA : Assent Graphics Communications, 2019. P. 705‒715.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-26

Номер

Розділ

СУГЕСТИВНА ЛІНГВІСТИКА. КОМУНІКАТИВНА ЛІНГВІСТИКА