ДИСТРИБУТИВНІСТЬ СУЧАСНОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ (НА ОСНОВІ ВЕКТОРНОЇ МОДЕЛІ WORD2VEC WORD EMBEDDINGS АРМ НДК)

Автор(и)

  • Ю. Б. Бабій Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2414-0627.2019.26.181759

Ключові слова:

політичний дискурс, політичний слоган, дистрибутивна семантика, семантична близькість, передвиборча кампанія

Анотація

Статтю присвячено вивченню політичного дискурсу, зокрема політичної реклами як засобу впливу на масову свідомість. Визначено семантичну близькість передвиборчих програм кандидатів, їхніх слоганів та асоціацій. Установлено, що техніка апелювання до емоцій народу через передвиборчі слогани стала двічі виграшною.

Посилання

Kovalevska T. Y., Kutuza N. V. (2011), A short associative dictionary of advertising slogans [Korotkyj asotsiatyvnyj slovnyk reklamnykh slohaniv], Astroprynt, Odesa, 80 p.

Kovalevska T. Y., Kondratenko N. V, Kutuza N. V. (2009), Advertising and PR in the mass media: monograph [Reklama ta PR u masovoinformacijnomu prostori: monoghrafija], Astroprynt, Odesa, 400 p.

Sahlgren M. The Distributional Hypothesis. From context to meaning, Distributionalmodels of the lexicon in linguistics and cognitive science. Rivista di Linguistica. – 2008. – Vol. 20. – Pp. 33–53.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-27

Номер

Розділ

СУГЕСТИВНА ЛІНГВІСТИКА. КОМУНІКАТИВНА ЛІНГВІСТИКА