Пошук


 
Журнал Випуск Назва
 
Проблеми законності № 135 (2016) Використання об’єктів авторського права в рекламі в контексті проблематики вичерпання виключних прав Анотація  PDF
Андрій Миколайович Євков
 
Питання літературознавства № 90 (2014) Інтерпретаційний портрет Тараса Шевченка у форматі сучасної медіа-культури Анотація  PDF
Alla Sazhyna
 
Traektoriâ Nauki Том 2, № 5(10) (2016) Етичні аспекти реклами у боротьбі за довіру споживачів Анотація
Анна Вадимовна Галавтина, Карина Сергеевна Жарая
 
Сучасні проблеми економіки і підприємництво № 11 (2013) Організація управління рекламною діяльністю на підприємстві Анотація  PDF
О.І. Андрусь, Д.О. Мастюк
 
Сучасні проблеми економіки і підприємництво № 13 (2014) ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЗАТ «ОДЕСЬКИЙ КОНЬЯЧНИЙ ЗАВОД» Анотація  PDF
П.В. Круш, С.І. Токова
 
Соціальна фармація в охороні здоров’я Том 4, № 2 (2018) Дослідження основних чинників недобросовісної реклами лікарських засобів в Україні та розробка пропозицій щодо їх запобігання Анотація  PDF
A. B. Olkhovska
 
Мова № 23 (2015) ВПЛИВОВІ СЕМАНТИЧНІ МАРКЕРИ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ Анотація  PDF
Марина Сергіївна СЛАВІНСЬКА
 
Записки з українського мовознавства № 22 (2015) ДИНАМІКА ФУНКЦІОНУВАННЯ СЕМІОТИЧНИХ КОДІВ В УКРАЇНСЬКІЙ КОМЕРЦІЙНІЙ ТЕЛЕРЕКЛАМІ Анотація  PDF
О. В. Щербак
 
Фізичне виховання студентів № 3 (2014) Роль факторів реклами в розвитку індустрії спорту і туризму провінції Фарс Анотація
Eloon Kashkuli Fatemeh, Moharramzadeh Mehrdad, Ghalehgir Sohrab
 
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія № 1(11) (2018): Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМНА ІНФОРМАЦІЯ ЯК ОДИН ІЗ АСПЕКТІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА Анотація
Любов Федорівна Лєскова, Юлія Вікторівна Шевченко
 
Записки з українського мовознавства № 23 (2016) ПРОДУКТИВНІ ТИПИ СЕМІОТИЧНИХ КОДІВ В УКРАЇНСЬКІЙ КОМЕРЦІЙНІЙ ТЕЛЕРЕКЛАМІ Анотація  PDF
О. В. Щербак
 
Технологія і техніка друкарства № 3-4(21-22) (2008): Технологія і техніка друкарства Використання переваг гіпертекстових технологій в мережевій рекламі Анотація  PDF
Тетяна Юріївна Киричок
 
Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» № 12 (2015) ВПЛИВ ПОЛІТИКО-ПРАВОВОГО ФАКТОРУ НА РЕКЛАМУ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ Анотація  PDF
І. І. Віннікова, І. В. Пономаренко, Георгій Миколайович Гребньов
 
Записки з українського мовознавства № 21 (2014) КЛЮЧОВІ СЛОВА ЯК СЕМАНТИЧНІ ЦЕНТРИ РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ В СУГЕСТИВНОМУ ДИСКУРСІ Анотація  PDF
О. М. Олексюк
 
Технологія і техніка друкарства № 1-2(23-24) (2009): Технологія і техніка друкарства Текстовий контент сайту як жанр реклами Анотація  PDF
Петро Олексійович Киричок, А. О. Дем’янова
 
Записки з українського мовознавства № 21 (2014) МОДЕЛЮВАННЯ СУГЕСТИВНИХ ЕФЕКТІВ У ПОЛІТИЧНІЙ РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ Анотація  PDF
А. В. Ковалевська
 
Східно-Європейський журнал передових технологій Том 1, № 3(43) (2010): Інтегроване стратегічне управління, управління проектами і програмами розвитку підприємств і територій Методика определения результативности рекламного проекта Анотація  PDF
Анна Геннадиевна Оборская
 
Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки № 29 (2015): Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Економічні науки Ніконова М.І. Реклама як інструмент рефлексивного управління споживчим рішенням Анотація
M. Nikonova
 
Traektoriâ Nauki Том 1, № 1 (2015) Сучасна структура комплексу маркетингових комунікацій Анотація  PDF
Елена Александровна Гребенюкова
 
Слов'янський збірник № 19 (2015) РЕКЛАМНІ ПОВІДОМЛЕННЯ В АСПЕКТІ СУГЕСТИВНОГО ДИСКУРСУ Анотація  PDF
О. М. Олексюк
 
Проблеми і перспективи економіки та управління № 2(2) (2015): Проблеми і перспективи економіки та управління РОЛЬ РЕКЛАМИ У ФОРМУВАННІ ВИННОГО БРЕНДА Анотація  PDF
В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк
 
Сучасні проблеми економіки і підприємництво № 16 (2015) НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХ ВПЛИВ НА СУЧАСНІ МЕТОДИ МАРКЕТИНГУ, ЩО ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ Анотація  PDF
С.О. Тульчинська, Є.І. Сегеда
 
Технологія і техніка друкарства № 1(27) (2010): Технологія і техніка друкарства Відкриття в НТУУ «КПІ» підготовки бакалаврів напряму 6.030302 «Реклама та зв’язки з громадськістю (у поліграфії, видавництві та книгорозповсюдженні)» Анотація  PDF
Тетяна Юріївна Киричок, Петро Олексійович Киричок, Юрій Петрович Мамонов
 
Технологічний аудит та резерви виробництва Том 2, № 2(10) (2013): Технологічний аудит та резерви виробництва Автоматизація процесу верстання рекламних оголошень в газетних виданнях Анотація
Владислава Евгениевна Романовская, Андрей Валериевич Бизюк, Наталья Николаевна Некрасова
 
Мова № 21 (2014) ТИПОЛОГІЯ КОЛЬОРОПОЗНАЧЕНЬ ДЕКОРАТИВНОЇ КОСМЕТИКИ У СУЧАСНІЙ РЕКЛАМІ Анотація
Тетяна Олександрівна Хейлік, Вікторія Володимирівна Горлачова
 
1 - 25 з 82 результатів 1 2 3 4 > >> 

Пошукові нотатки:

  • Пошукові терміни незалежні від регістру
  • Слова загального вжитку ігноруються
  • За замовчуванням повертаються лише ті статті, які містять всі терміни запиту (тобто застосовується оператор AND)
  • Для того, щоб знайти статті, які містять один з термінів, комбінуйте чисельні слова з оператором OR; наприклад, освіта OR навчання
  • Для створення складних пошукових запитів використовуйте дужки; наприклад, архів ((журналів OR конференцій) NOT дисертацій)
  • Для того, щоб шукати цільні пошукові фрази використовуйте лапки; наприклад, "видання відкритого доступу"
  • Виключайте слова, ставлячи перед ними символ - або оператор NOT; наприклад, вибори -президента або вибори NOT президента
  • Використовуйте у термінах символ * як метасимвол, що позначає будь-яку послідовність символів; наприклад, за запитом соці* будуть знайдені документи, що містять слова "соціальний", "соціалістичний", "соціологічний" тощо