Пошук


 
Журнал Випуск Назва
 
Записки з українського мовознавства № 23 (2016) ОСНОВНІ ОЗНАКИ РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ ЯК СКЛАДНИКА ІНСТИТУЦІЙНОГО Анотація  PDF
О. М. Олексюк
 
Мова № 28 (2017) Прийоми синтаксичної гри в рекламному дискурсі України Анотація
Н. С. Собченко
 
Записки з українського мовознавства № 23 (2016) ПРОДУКТИВНІ ТИПИ СЕМІОТИЧНИХ КОДІВ В УКРАЇНСЬКІЙ КОМЕРЦІЙНІЙ ТЕЛЕРЕКЛАМІ Анотація  PDF
О. В. Щербак
 
Записки з українського мовознавства № 22 (2015) ДИНАМІКА ФУНКЦІОНУВАННЯ СЕМІОТИЧНИХ КОДІВ В УКРАЇНСЬКІЙ КОМЕРЦІЙНІЙ ТЕЛЕРЕКЛАМІ Анотація  PDF
О. В. Щербак
 
Мова № 20 (2013) ГРАФIЧНI ОКАЗIОНАЛIЗМИ РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ Анотація
Наталія Сергіївна Собченко
 
ScienceRise Том 6, № 1 (23) (2016) Механізми творення фразеологічних трансформацій у сучасному англомовному рекламному дискурсі Анотація
Olga Makedonova
 
1 - 6 з 6 результатів

Пошукові нотатки:

  • Пошукові терміни незалежні від регістру
  • Слова загального вжитку ігноруються
  • За замовчуванням повертаються лише ті статті, які містять всі терміни запиту (тобто застосовується оператор AND)
  • Для того, щоб знайти статті, які містять один з термінів, комбінуйте чисельні слова з оператором OR; наприклад, освіта OR навчання
  • Для створення складних пошукових запитів використовуйте дужки; наприклад, архів ((журналів OR конференцій) NOT дисертацій)
  • Для того, щоб шукати цільні пошукові фрази використовуйте лапки; наприклад, "видання відкритого доступу"
  • Виключайте слова, ставлячи перед ними символ - або оператор NOT; наприклад, вибори -президента або вибори NOT президента
  • Використовуйте у термінах символ * як метасимвол, що позначає будь-яку послідовність символів; наприклад, за запитом соці* будуть знайдені документи, що містять слова "соціальний", "соціалістичний", "соціологічний" тощо