DOI: https://doi.org/10.18524/2414-0627.2019.26.181902

НЕЙРОЛІНГВІСТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ У МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ

Г. М. Труба

Анотація


Статтю присвячено висвітленню нових здобутків нейролінгвістичних досліджень для методики викладання української мови як іноземної, тому що провідну роль під час навчання будь-якої мови, і української зокрема, становить формування навичок говоріння цією іноземною мовою у студентів. Сьогодення висуває нові виклики не тільки для педагогіки, а і для переформатування усталених лінгвістичних традицій вивчення української мови як іноземної.


Ключові слова


лінгвістика; нейролінгвістика; думка; мовленнєве повідомлення; мова; мовлення; мислення; внутрішнє мовлення; зовнішнє мовлення; порушення мовлення; мовленнєві ігри

Повний текст:

PDF

Посилання


Ajdarkin, E. K. (2010), Neurophysiological correlates of performance of verbal and non-verbal loads / Current directions of research on functional interhemispheric asymmetry and plasticity of the brain. Proceedings of the Southern Federal University [Nejrofiziologicheskie korreljaty vypolnenija verbal'nyh i neverbal'nyh nagruzok / Sovremennye napravlenija issledovanij funkcional'noj mezhpolusharnoj asimmetrii i plastichnosti mozga. Izvestija Juzhnogo Federal'nogo universiteta], Rostov-na-Donu, s. 220.

Asonova, G. A. (2016), The role of neuro-linguistic research for linguistics and methods of teaching foreign languages in the formation of speech communication [Rol' nejrolingvisticheskih issledovanij dlja lingvistiki i metodiki prepodavanija inostrannyh jazykov v oblasti formirovanija rechevogo obshhenija], Filologicheskie nauki, Vyp.Dekabr'. URL: https://research-journal.org

Roy A. Wise. Dopamine, learning and motivation. Nature Review Neuroscience 5, 483 - 494 (June 2004). URL: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15152198

Christian G. Fink, Geoffrey G. Murphy, Michal Zochowski, Victoria Booth A Dynamic Role for Acetylcholine in synaptic renormalization. PLOS computation Biology, 2013 Mar; 9 (3). URL: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3597526

Riedel G, Platt B, Micheau J. Glutamate receptor function in learning and memory. Behavioral Brain Research, 2003 mar 18; 140 (1–2). URL : https: //www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12644276

Sosjur Ferdinant de. (2004), The course of general linguistics [Kurs obshhej lingvistiki], M., s. 560.

Homskij N. (1972), Language and thinking [Jazyk i myshlenie], M., s. 126.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Айдаркин Е. К. Нейрофизиологические корреляты выполнения вербальных и невербальных нагрузок / Современные направления исследований функциональной межполушарной асимметрии и пластичности мозга. Известия Южного Федерального университета. Ростов-на-Дону. 2010. С. 220.

Асонова Г. А. Роль нейролингвистических исследований для лингвистики и методики преподавания иностранных языков в области формирования речевого общения. Филологические науки. 2016. Вып.Декабрь. URL: https://research-journal.org

Roy A. Wise. Dopamine, learning and motivation. Nature Review Neuroscience 5, 483 – 494 (June 2004). URL: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15152198

Christian G. Fink, Geoffrey G. Murphy, Michal Zochowski, Victoria Booth A Dynamical Role for Acetylcholine in synaptic renormalization. PLOS computation Biology, 2013 Mar; 9 (3). URL: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3597526

Riedel G, Platt B, Micheau J. Glutamate receptor function in learning and memory. Behavioral Brain Research, 2003 mar 18; 140 (1–2). URL : https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12644276

Сосюр Фердинант де. Курс общей лингвистики. М. 2004. С. 560

Хомский Н. Язык и мышление. М. 1972. С. 126.





ISSN: 2414-0627 (Print); 2415-7562 (Online)