ВПЛИВОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПРИЙОМУ «АРГУМЕНТ ДО АВТОРИТЕТУ» В РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2414-0627.2021.28.235562Ключові слова:
«аргумент до авторитету», вплив, наслідування, рекламний дискурс, символи «авторитету»Анотація
Статтю присвячено рекламному дискурсу, де використано «аргумент до авторитету» як потужний впливовий прийом. Розглянуто механізм принципу дії зазначеного прийому, виокремлено його впливові ознаки. Виявлено різновиди «аргументу до авторитету»: особистості й символи «авторитету». Запропоновано класифікацію різновидів «аргументу до авторитету».
Посилання
Зазыкин В. Г., Зазыкина Е. В., Мельников В. П. Психология рекламы и рекламной деятельности. М. : ЗАО «ИНТЕЛБУК» ; «Издательство ЭЛИТ», 2009. 224 с.
Кутуза Н. В. Комунікативна сугестія в рекламному дискурсі: психолінгвістичний аспект: монографія. К.: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2018. 736 с.
Мілґрем С. Покора авторитету. Погляд експериментатора / переклад А. Ящук. Харків : Клуб сімейного дозвілля, 2019. 288 с.
Орлова Л. 50 способов успешного манипулирования человеком. Минск : Современный литератор, 2008. 224 с.
Феофанов О. А. Реклама: новые технологии в России. СПб.: Питер, 2003. 384 с.
Ценёв В. В. Психология рекламы. Реклама, НЛП и 25 кадр. СПб. : Речь, 2007. 224 с.
Чалдини Р. Психология влияния / перевод Е. Волков, И. Волкова, О. Пузырёва. СПб. : Питер, 2007. 288 с.
Referenses
Zazykin V. G., Zazykina E. V., Mel'nikov V. P. Psychology of advertising and advertising activity [ Psikhologiya reklamy i reklamnoy deyatel'nosti], M. : ZAO «INTELBUK» ; «Izdatel'stvo ELIT», 2009, 224 p.
Kutuza N. V. Communicative suggestions in advertising discourse: psychological aspect: monograph [ Komunіkati na sugestіya reklamnomu diskursі: psikholіng іstichniy aspekt: monografіya], K.: Vidavnichiy dіm Dmitra Burago, 2018, 736 p .
Mіlgrem S. Humility to authority. Experimenter's [glance Pokora avtoritetu. Poglyad eksperimentatora] / pereklad A. Yashchuk, Kharkіv : Klub sіmeynogo dozvіllya, 2019, 288 p.
Orlova L. 50 ways to successfully manipulate a person [ 50 sposobov uspeshnogo manipulirovaniya chelovekom], Minsk : Sovremennyy literator, 2008, 224 p.
Feofanov O. A. Advertising: new technologies in Russia [Reklama: novye tekhnologii v Rossii], SPb.: Piter, 2003, 384 p.
Tsenev V. V. Psychology of advertising. Advertising, NLP and 25 frames [Psikhologiya reklamy. Reklama, NLP i 25 kadr], SPb. : Rech', 2007, 224 p.
Chaldini R. Psychology of influence [Psikhologiya vliyaniya] / Translated by E. Volkov, I. Volkova, O. Puzyreva, SPb. : Piter, 2007, 288 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).