ВПЛИВОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПРИЙОМУ «АРГУМЕНТ ДО АВТОРИТЕТУ» В РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ

Автор(и)

  • І. В. Кравець Національний університет “Одеська морська академія”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2414-0627.2021.28.235562

Ключові слова:

«аргумент до авторитету», вплив, наслідування, рекламний дискурс, символи «авторитету»

Анотація

Статтю присвячено рекламному дискурсу, де використано «аргумент до авторитету» як потужний впливовий прийом. Розглянуто механізм принципу дії зазначеного прийому, виокремлено його впливові ознаки. Виявлено різновиди «аргументу до авторитету»: особистості й символи «авторитету». Запропоновано класифікацію різновидів «аргументу до авторитету».

Посилання

Зазыкин В. Г., Зазыкина Е. В., Мельников В. П. Психология рекламы и рекламной деятельности. М. : ЗАО «ИНТЕЛБУК» ; «Издательство ЭЛИТ», 2009. 224 с.

Кутуза Н. В. Комунікативна сугестія в рекламному дискурсі: психолінгвістичний аспект: монографія. К.: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2018. 736 с.

Мілґрем С. Покора авторитету. Погляд експериментатора / переклад А. Ящук. Харків : Клуб сімейного дозвілля, 2019. 288 с.

Орлова Л. 50 способов успешного манипулирования человеком. Минск : Современный литератор, 2008. 224 с.

Феофанов О. А. Реклама: новые технологии в России. СПб.: Питер, 2003. 384 с.

Ценёв В. В. Психология рекламы. Реклама, НЛП и 25 кадр. СПб. : Речь, 2007. 224 с.

Чалдини Р. Психология влияния / перевод Е. Волков, И. Волкова, О. Пузырёва. СПб. : Питер, 2007. 288 с.

Referenses

Zazykin V. G., Zazykina E. V., Mel'nikov V. P. Psychology of advertising and advertising activity [ Psikhologiya reklamy i reklamnoy deyatel'nosti], M. : ZAO «INTELBUK» ; «Izdatel'stvo ELIT», 2009, 224 p.

Kutuza N. V. Communicative suggestions in advertising discourse: psychological aspect: monograph [ Komunіkati na sugestіya reklamnomu diskursі: psikholіng іstichniy aspekt: monografіya], K.: Vidavnichiy dіm Dmitra Burago, 2018, 736 p .

Mіlgrem S. Humility to authority. Experimenter's [glance Pokora avtoritetu. Poglyad eksperimentatora] / pereklad A. Yashchuk, Kharkіv : Klub sіmeynogo dozvіllya, 2019, 288 p.

Orlova L. 50 ways to successfully manipulate a person [ 50 sposobov uspeshnogo manipulirovaniya chelovekom], Minsk : Sovremennyy literator, 2008, 224 p.

Feofanov O. A. Advertising: new technologies in Russia [Reklama: novye tekhnologii v Rossii], SPb.: Piter, 2003, 384 p.

Tsenev V. V. Psychology of advertising. Advertising, NLP and 25 frames [Psikhologiya reklamy. Reklama, NLP i 25 kadr], SPb. : Rech', 2007, 224 p.

Chaldini R. Psychology of influence [Psikhologiya vliyaniya] / Translated by E. Volkov, I. Volkova, O. Puzyreva, SPb. : Piter, 2007, 288 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-28

Номер

Розділ

СУГЕСТИВНА ЛІНГВІСТИКА. КОМУНІКАТИВНА ЛІНГВІСТИКА