ТЕКСТОВІ КОДИ КОМЕРЦІЙНОЇ ТЕЛЕРЕКЛАМИ У ВИМІРІ КОМУНІКАТИВНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2414-0627.2017.24.131427Ключові слова:
рекламний текст, текстовий код, монолог, діалог, комунікативна ефективністьАнотація
Статтю присвячено проблемам функціонування текстових кодів у вітчизняній комерційній телерекламі. Автором пропонованої розвідки висвітлено сутність поняття «текстовий код», зроблено спробу систематизації текстових кодів української комерційної телереклами відповідно до типу рекламного тексту, а також визначено рівень їхньої комунікативної ефективності шляхом анкетування.Посилання
Bulyk, Yu. V. (2009), Advertising text in parameters of axiological prahmalinguistic : author’s thesis [Reklamnyy tekst v parametrakh aksiolohichnoyi prahmalinhvistyky : avtoref. diss. … kand. filol. nauk], Scovoroda Kharkiv National Pedagogical University, Kharkiv, 23 p.
Volynets, O. O. (2013), Advertising communication in the context of popular culture. Cultural [Reklama v konteksti komunikatsiyi masovoyi kultury, Kulturolohiya], vol. 29, pp. 73–79.
Guzenko, S. V. (2010), Syntax of advertising discourse : author’s thesis [Syntaksys reklamnoho dyskursu : avtoref. diss. … kand. filol. nauk], Institute of Ukrainian of NAS of Ukraine, Kyiv, 22 p.
Zirka, V. V. (2005), Language paradigm of manipulative game in advertising : thesis [Yazykovaya paradyhma manypulyatyvnoy yhry v reklame : diss. … d-ra. filol. nauk]. – Dnepropetrovsk National University, Dnepropetrovsk, 395 p.
Kaplunov, D. (2011), Copywriting of mass destruction [Kopirayting massovogo porazheniya], Peter, St. Petersburg, 256 p.
Kaftdzhiev, H. (1195), Texts of print advertising [Teksty pechatnoy reklamy], Smysl, Moscow, 73 p.
Kovalevska, T. Ju. (2008), Communicative aspects of neurolinguistic programming : monograph [Komunikatyvni aspekty neyrolinhvistychnoho prohramuvannya : monohrafiya], Astroprynt, Odessa, 324 p.
Kutuza, N. V. (2015), Suggestive effectiveness of advertising slogans: an experimental study, Notes from the Ukrainian Linguistics. Coll. Science. works [Suhestyvna efektyvnist reklamnykh slohaniv: eksperymentalne doslidzhennya, Zapysky z ukrayinskoho movoznavstva. Zb. nauk. prats], Poliprint, Odessa, vol. 22, pp. 105–115.
Lukin, V. A. (2005), Artistic text : Fundamentals of linguistic theory and elements of analysis : proc. [Khudozhestvennyy tekst: Osnovy lingvisticheskoy teorii i elementy analiza : ucheb.], Os-89, Moscow, 560 p.
Mishchenko, E. Yu. (2014), Semiotic codes of the advertising text [Semioticheskiye kody reklamnogo teksta], available at: http://www.ncfu.ru/uploads/doc/mischenko_ konfmt.pdf [Accessed 19 Apr. 2017].
Ovsiyenko, L. (2013), Text as an object of psycholinguistics, Theoretical and didactic philology [Tekst yak obyekt psykholinhvistyky, Teoretychna i dydaktychna filolohiya], vol. 15, pp. 58–69.
Stepanov, V. N. (2011), Semiotic codes in the advertising text [Semioticheskiye kody v reklamnom tekste], available at: www.culturalnet.ru/main/getfile/1813 [Accessed 10 Apr. 2017], pp. 92–100.
Tiskova, O. V. (2007), Language means of enhancing the communicative effectiveness of advertising, Advertising: history and modernity : collection of articles [Yazykovyye sredstva usileniya kommunikativnoy effektivnosti reklamy, Reklama: istoriya i sovremennost : sbornik statey], Barnaul, iss. 4, pp. 78–91.
Ukrainian language. A short glossary of linguistic terms (2001), ed. Ermolenko S. Ya. [Ukrayinska mova. Korotkyy tlumachnyy slovnyk linhvistychnykh terminiv, za red. S. Ya. Yermolenko], Lybid, Kyiv, 223 p.
Ukhova, L. V. (2013), Theoretical problems of investigating the effectiveness of the advertising text : author’s thesis [Teoreticheskiye problemy issledovaniya effektivnosti reklamnogo teksta : avtoref. diss. … d-ra. filol. nauk], Yaroslavl, 47 p.
Khavkina, L. (2010), Modern Ukrainian advertising myth : monograph [Suchasnyy ukrayinskyy reklamnyy mif : monohrafiya], Kharkiv Historical and Philological Society, Kharkiv, 352 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Записки з українського мовознавства
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).