КЛЮЧОВІ СЛОВА РЕКЛАМНИХ ТЕКТІВ ЯК КОНЦЕНТРИ СУГЕСТІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2414-0627.2018.25.141378Ключові слова:
комерційна реклама, ключові слова, нейролінгвістичне програмування, вплив, семантика, сугестійний впливАнотація
Статтю присвячено аналізу ключових слів, виокремлених із текстів комерційної реклами та власне рекламних слоганів, які збагачені сугестійним ефектом. Висвітлено низку мовних ознак зафіксованих ключових слів, за допомогою технологій нейролінгвістичного програмування розкрито їхню сугестогенну природу.
Посилання
Bendler, R. & Grinder, D. (1998), Hypnotic techniques templets of Milton Erikson from the NLP/R point of view [Shablony gipnoticheskikh tekhnik Miltona Eriksona s tochki zreniia NLP/R], Renome, Simferopol, 208 p.
Honcharov, H. (1995), Suggestion: theory and practice [Suggestia: teoriia i praktika], KSP, Moscow, 320 p.
Kovalevska, T. (2006), Functional dominants of actual media texts: persuasion or impact? [Funktsionalni dominanty aktualnykh media-tekstiv: perekonuvannia chy vplyv], ORIDU NADU, Odesa, 110–119.
Kovalevska, T. (2006), Communicative aspects of neurolinguistic programming [Komunikatyvni aspekty neirolinhvistychnoho prohramuvannia], Astroprynt, Odesa, 324 p.
Pocheptsov, G. (1999), Communicative technologies of the twentieth century [Kommuniktivnyie tekhnologii dvadtsatogo veka], Vakler, Moscow, 352 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Записки з українського мовознавства
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).