ВЕРБАЛЬНІ МАРКЕРИ ПРОФІЛЮ АДРЕСАТА ЯК АКТИВАТОРИ ВПЛИВУ ТА ІНДИКАТОРИ СЕМІОТИЧНОЇ ГЕНЕЗИ КОМУНІКАТИВНИХ КОДІВ У КОМЕРЦІЙНІЙ ТЕЛЕРЕКЛАМІ

Автор(и)

  • О. В. Щербак Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2414-0627.2018.25.141381

Ключові слова:

адресат, комунікативний код, сугестія, знак-копія, знак-індекс, знак-символ

Анотація

Статтю присвячено проблемі вербалізації профілю адресата як одного зі складників комунікативного коду української комерційної телереклами. Розкрито зміст поняття «адресат», сформовано масив його вербальних маркерів та здійснено їхню систематизацію, а також пояснено їхню впливову специфіку й визначено семіотичний статус (за класифікацією Ч. Пірса).

Посилання

Baklanova, I. I. (2014), The image of the author and the image of the addressee of non-fiction text : thesis [Obraz avtora i obraz adresata nekhudozhestvennogo teksta : diss. … d-ra filol. nauk], A. S. Pushkin State Institute of Russian Studies, Moscow, 431 p.

Bulik, Yu. V. (2009), Advertising text in the parameters of axiological pragmalinguistics : author’s thesis [Reklamnyy tekst v parametrakh aksiolohichnoyi prahmalinhvistyky : avtoref. dis. … kand. filol. nauk], G. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, Kharkiv, 21 p.

Karasik, V. I. (2002), Language Circle: Personality, Concepts, Discourse [Yazykovoy krug: lichnost', kontsepty, diskurs], Volgograd, Peremena, 477 p.

Kovalevska, T. Yu. (2008), Communicative aspects of neurolinguistic programming : monograph [Komunikatyvni aspekty nejrolinhvistychnoho prohramuvannia : monohrafija], Astroprynt, Odessa, 324 p.

Kushnekruk, S. L. (2013), Linguistic world-modeling in advertising : monograph [Lingvisticheskoye miromodelirovaniye v reklame : monografiya], Chelyabinsk, Publishing house of Chelyabinsk State Pedagogical University, 263 p.

Maksimenko, E. V. (2005), Pragmastylistic aspects of advertising discourse (on the material of texts of Russian and English commercial and scientific and technical advertising) : the author’s thesis [Pragmastilisticheskiye aspekty reklamnogo diskursa (na materiale tekstov russkoy i angliyskoy kommercheskoy i nauchno-tekhnicheskoy reklamy) : avtoref. diss. … kand. filol. nauk], Kuban State Technical University, Volgograd, 24 p.

Ovrutskyi, A. V. (2004), Anatomy of the advertising image [Anatomiya reklamnogo obraza], Peter, St. Petersburg, 224 p.

Oleksyuk, O. M. (2012), Lexical-semantic dominance of the suggestive discourse of advertising : thesis [Leksyko-semantychni dominanty suhestyvnoho dyskursu reklamy : dys. … kand. filol. nauk], I. I. Mechnikov Odessa National University, Odessa, 214 p.

Pirs, Ch. S. (2000), Selected philosophical works [Izbrannyye filosofskiye proizvedeniya], Logos, Moscow, 448 p.

Selivanova, O. O. (2008), Modern Linguistics: Directions and Problems [Suchasna linhvistyka: napryamy ta problemy], Dovkillya, Poltava, Kyiv, 712 p.

Dictionary of the Ukrainian language : in 11 volumes (1970-1980) [Slovnyk ukrayinskoyi movy : v 11 t.], Scientific Opinion, Kyiv.

Sokolova, O. V. (2015), Discourse of active influence: theory and typology : thesis [Diskursy aktivnogo vozdeystviya: teoriya i tipologiya : diss. … d-ra filol. nauk], Institute of Linguistics RAS, Moscow, 635 p.

Stepanov, V. N. (2011), «Semiotic codes in the advertising text» [«Semioticheskie kody v reklamnom tekste»], available at: www.culturalnet.ru/main/getfile/1813 [Accessed 10 Apr. 2018], pp. 92–100.

Stepanova, E. V. (2010), Realization of the linguistic pragmatic potential of the addressee’s factor in the advertising discourse (on the mother tongue of the English language) : author’s thesis [Realizatsiya lingvopragmaticheskogo potentsiala faktora adresata v reklamnom diskurse (na materile angliyskogo yazyka) : avtoref. diss. … kand. filol. nauk], Volgograd State University, Volgograd, 23 p.

Cherepanova, I. Yu. (1999), The house of the witch. The language of the creative Unconscious [Dom kolduni. Yazyk tvorcheskogo Bessoznatelnogo], KSP +, Moscow, 416 p.

Shelestyuk, E. V. (2014), Speech influence: ontology and methodology of research : monograph [Rechevoye vozdeystviye: ontologiya i metodologiya issledovaniya : monografiya], FLINTA Nauka, Moscow, 344 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-08-30

Номер

Розділ

СУГЕСТИВНА ЛІНГВІСТИКА. КОМУНІКАТИВНА ЛІНГВІСТИКА