DOI: https://doi.org/10.18524/2414-0627.2018.25.142231

СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ПАРАДИГМІ СУЧАСНОЇ ГУМАНІТАРИСТИКИ: ОСНОВНА ПРОБЛЕМАТИКА

М. С. Славінська

Анотація


Статтю присвячено аналізу найпоказовіших наукових розробок науковців, присвячених соціальній рекламі, визначено коло неопрацьованої проблематики, акцентовано на необхідності поглибленого вивчення феномену соціальної реклами у вітчизняній лінгвістиці, виокремлено актуальні аспекти перспективних пошуків у зазначеній царині.


Ключові слова


соціальна реклама; структура; стратегії; українська лінгвістика; вплив

Повний текст:

PDF

Посилання


Andrusenko, A. (2006), Social Advertisement in Ukraine: Achievements and Prospects [Sotsialna reklama v Ukraini: zdobutky ta perspektyvy] Marketynh v Ukraini, No. 1, pp.4-5.

Bashuk, T. O. (2012), Social advertisement as a kind of political technology [Sotsialna reklama yak vyd politychnoi tekhnolohii], Ekonomichni problemy staloho rozvytku: materialy dopovidei Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, prysviachenoi 20-richchiu naukovoi diialnosti f-tu ekonomiky ta menedzhmentu, SumDU, Sumy, pp. 13-14.

Buhrym, V. (2004), Social advertisement in the information space. Actual problems of international relations [Sotsialna reklama v informatsiinomu prostori], Aktualni problemy mizhnarodnykh vidnosyn, No.50, pp. 58-62

Hrynko-Huzevska, A.V. (2008), Interrelations of local self-government bodies with the subjects of advertising activity [Vzaiemovidnosyny orhaniv mistsevoho samovriaduvannia z subiektamy reklamnoi diialnosti [Tekst]], Ekonomika ta derzhava, No. 7, pp. 85-87.

Doktorovych, M. O. (2014), Social advertising: structure, functions, psychological influences [Sotsialna reklama: struktura, funktsii, psykholohichnyi vplyv], Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. Ser.: Pedahohichni nauky, No.115, pp.70-73

Donchyk, N. H. (2012), Verbal component of contemporary social advertising as an effective communicative strategy [Verbalna skladova suchasnoi sotsialnoi reklamy yak efektyvna komunikatyvna stratehiia], Materialy dopovidei V Rehionalnoi studentskoi naukovoi konferentsii «Mova ta literatura yak obiekty filolohichnoho doslidzhennia», Kharkiv, KhNU im. V.N.Karazina, pp.122-124

Dosenko, A. (2013), Social advertising of Ukraine: prospects of development [Sotsialna reklama Ukrainy: perspektyvy rozvytku], Naukovi zapysky Instytutu zhurnalistyky, No.53, pp. 163-165

Diachuk, O.V. (2014), The communicative strategy of intimidation and the means of its implementation in the discourse of shocking social advertising in the United States [Komunikatyvna stratehiia zaliakuvannia ta zasoby yii realizatsii v dyskursi shokovoi sotsialnoi reklamy SShA], Problemy semantyky, prahmatyky ta kohnityvnoi linhvistyky, No.26, pp.95-105

Yendrzhyievska, T. (2012), Social Advertisement in Ukraine [Sotsialna reklama v Ukraini], available at: http://intkonf.org/endrzhievska-to-chaplinskiy-yub-sotsialna-reklama-v-ukrayini/

Law of Ukraine "On Advertising" (2008), [Zakon Ukrainy «Pro reklamu»], Informatsiine zakonodavstvo Ukrainy, pp.166-183

Klymenko, O. (2011), Social advertising as a special genre of advertising discourse [Sotsialna reklama yak osoblyvyi zhanr reklamnoho dyskursu], Naukovyi visnyk Volynskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainky. Seriia «Filolohichni nauky. Movoznavstvo», Lutsk, VNU im. Lesi Ukrainky, pp.55-59.

Kurban, A. (2007), Social advertising: state order, market of marketing communications or the sphere of civil responsibility of the community [Sotsyalnaia reklama: hoszakaz, rыnok marketynhovыkh kommunykatsyi yly sfera hrazhdanskoi otvetstvennosty obshchestva?], Zerkalo nedely, No.16-17, 26 p.

Kutuza, N. V. (2010), Social advertising as manipulative technologies of political PR [Sotsialna reklama yak manipuliatyvni tekhnolohii politychnoho PR] Uchёnыe zapysky Tavrycheskoho natsyonal'noho unyversyteta ym. V. Y. Vernadskoho, No. 2, pp. 233-238.

Prymak, T. (2006), What should be social advertising? [Yakoiu maie buty sotsialna reklama?], Marketynh v Ukraini, No. 5, pp. 19-24.

Sydorenko, T., Comparative characteristic of young people's perception of shocking and humorous social advertising [Porivnialna kharakterystyka spryiniattia moloddiu shokuiuchoi ta humorystychnoi sotsialnoi reklamy], available at: http://www.rusnauka.com/

Skliarenko, N.V. (2012), Social advertising in the context of design [Sotsialna reklama v konteksti dyzainu], Lutsk, LNTU, 232p.

Khavkina, L. (2010), Contemporary Ukrainian advertising myth: monograph [Suchasnyi ukrainskyi reklamnyi mif: monohrafiia], Kharkiv, Kharkivske istoryko-filolhichne tovarystvo, 352p.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Андрусенко А. Соціальна реклама в Україні: здобутки та перспективи /А. Андрусенко // Маркетинг в Україні. - 2006. - № 1. - С.4-5.

Башук Т. О. Соціальна реклама як вид політичної технології [Текст] / Т. О. Башук, Ю. В. Титаренко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми: СумДУ, 2012. - Т. 5. - С. 13-14.

Бугрим В. Соціальна реклама в інформаційному просторі / В. Бугрим // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2004. – № 50. – С. 58-62.

Гринько-Гузевська А. В. Взаємовідносини органів місцевого самоврядування з суб'єктами рекламної діяльності [Текст] / А. В. Гринько-Гузевська // Економіка та держава. - 2008. – N 7. - С. 85-87.

Докторович М. О. Соціальна реклама: структура, функції, психологічний вплив / М. О. Докторович // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 115. - С. 70-73.

Дончик Н.Г. Вербальна складова сучасної соціальної реклами як ефективна комунікативна стратегія / Н. Г. Дончик // Матеріали доповідей V Регіональної студентської наукової конференції «Мова та література як об’єкти філологічного дослідження» 21 березня 2012 р., м. Харків. — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. - С. 122-124.

Соціальна реклама України: перспективи розвитку / А. К. Досенко // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 52. - С. 163-165.

Комунікативна стратегія залякування та засоби її реалізації в дискурсі шокової соціальної реклами США // О. В. Дячук // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. – Вип.26. – 2014., – С. 95-105

Єндржиєвська Т. Соціальна реклама в Україні [Електронний ресурс] / Т.Єндржиєвська, Ю.Чаплінський – Режим доступу: http://intkonf.org/endrzhievska-to-chaplinskiy-yub-sotsialna-reklama-v-ukrayini/

Закон України «Про рекламу»//Інформаційне законодавство України (Станом на 1 вересня 2008 року) / За ред.Т.Шевченка, Т.Олексіюк: упорядник Т.Бондаренко. – К., 2008. – С.166-183.

Клименко О. О. Соціальна реклама як особливий жанр рекламного дискурсу / О. О. Клименко // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Серія «Філологічні науки. Мовознавство», – Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки, 2011. – Вип. 5. – С. 55-59.

Курбан А. Социальная реклама: госзаказ, рынок маркетинговых коммуникаций или сфера гражданской ответственности общества? / А.Курбан // Зеркало недели. – 2007. – № 16-17. – 26 с.

Кутуза Н. В. Соціальна реклама як маніпулятивні технології політичного PR / Н. В. Кутуза // Учёные записки Таврического национального университета им. В. И. Вернадского. – 2010. – Т. 23.(62), № 2. – Ч. 2. – С. 233-238.

Примак Т. Якою має бути соціальна реклама? / Т. Примак // Маркетинг в Україні. - 2006. - № 5. - С. 19-24.

Сидоренко Т. Порівняльна характеристика сприйняття молоддю шокуючої та гумористичної соціальної реклами [Електронний ресурс] / Т.Сидоренко, Прохоренко М. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/9_KPSN_2011/Psihologia/7_84408.doc.htm

Скляренко Н.В. Соціальна реклама в контексті дизайну [Текст]: Навчальний посібник для студентів спеціальності «Дизайн» денної та заочної форм навчання / Н. В. Скляренко, О. В. Романюк. – Луцьк: ЛНТУ, 2012. – 232с.

Хавкіна Л. Сучасний український рекламний міф: монографія / Л. Хавкіна. – Х.: Харківське історико-філолгічне товариство, 2010. – 352с.





ISSN: 2414-0627 (Print); 2415-7562 (Online)