ГІПНОІНДУКТОРИ ВПЛИВОВОЇ ФОРМУЛИ ПОЗИТИВАЦІЇ У КОМЕРЦІЙНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2414-0627.2019.26.181754Ключові слова:
гіпноіндуктори, Мілтон-модель, позитивація, реклама, сугестія, формули впливуАнотація
Статтю присвячено сугестійним домінантам рекламного дискурсу, де систематизовано Мілтон-модельні індукції, що запропоновано дефінувати як гіпноіндуктори. Представлено формули векторів емоційної скерованості впливу (позитивація, негативація, зміна вектора) в рекламних дискурсах різних типів (комерційних, політичних, соціальних), де особливу увагу зосереджено на комерційному. Виявлено найчастотніші гіпноіндуктори, які застосовуються у впливовій формулі позитивації у комерційному рекламному дискурсі.
Посилання
Bendler, R., Grinder, D. (1999), Transformation [Transformeyshn], Flinta, Syktyvkar, 296 p.
Gorin, S. A. (2001), NLP: techniques in bulk [NLP: Tekhniki rossyp'yu], KSP+, Moscow, 576 p.
Erikson, M., Rossi, E., Rossi, Sh. (1999), Hypnotic realities: Guidance of clinical hypnosis and forms of indirect suggestion [Gipnoticheskiye real'nosti: Navedeniye klinicheskogo gipnoza i formy kosvennogo vnusheniya] / Per. from English M.A. Yakushina, Independent company «Class», Moscow, 352 p.
Kovalevsʹka, T. Yu. (2008), Communication aspects and neural programming program: [Komunikatyvni aspekty neyrolinhvistychnoho prohramuvannya] : monograph, Astroprint, Odesa, 344 p.
Kutuza, N. V. (2018), Communicative ideas in advertising discourse: the psychological aspect [Komunikatyvna suhestiya v reklamnomu dyskursi: psykholinhvistychnyy aspekt] : monograph, Publishing House of Dmitry Burago, Kyiv, 736 p.
Kutuza, N. V. (2015), Advertising and PR Discourse: Aspects of Impact [Reklamnyy ta PR-dyskurs: aspekty vplyvu], Publishing House of Dmitry Burago, Kyiv, 288 p.
Erikson, M., Rossi, E. Autohypnotic experiences of Milton H. Erickson [Avtohipnotychnyy dosvid Miltona E. Eriksona] // American Journal of Clinical Hypnosis. 1977. № 20. Pp. 36‒54.
Kutuza, N. The pole of advertisements in the conditions of eurointegration: influencing aspect [Polyus reklamy v umovakh yevrointehratsiyi: vplyv na aspekt] // Association agreement: driving integrational changes : collective monograph. Chicago, Illinois, USA : Assent Graphics Communications, 2019. P. 705‒715.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Записки з українського мовознавства
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).