МОВНІ ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ РИТОРИЧНИХ СТРАТЕГІЙ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ ТА ЇХ КОРЕЛЯЦІЯ З ЗОНАМИ ВПЛИВУ ЛЮДИНИ

Автор(и)

  • Л. П. Науменко Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна
  • Л. М. Білас Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2414-0627.2019.26.181756

Ключові слова:

риторична стратегія, тактичний прийом, бізнес-комунікація, зони впливу людини

Анотація

Статтю присвячено вивченню мовних засобів реалізації риторичних стратегій бізнес-комунікації у їх кореляції з зонами впливу людини. Досліджено тактичні прийоми, характерні для типових бізнес-стратегій – інформативної, регулятивно-директивної, аргументативно-переконуючої, маніпулятивної, позитивної самопрезентатації – а також їх кореляції з зонами впливу людини: раціонально-логічною, вольовою, психо-емоційною, морально-аксіологічною та естетико-образною.

Посилання

Anisimova, T. V. (2000), Typology of business speech genres (rhetorical aspect) [Tipologiya zhanrov delovoi rechi (retoricheskiy aspect)], Volgogr. Akad. Gos. Sluzhby, Krasnodar, 22 p.

Daniushyna, Yu. V. (2011), Multi-leveled analysis of English network of business discourse: Author’s astract [Mnogourovnevyi analiz angloyazychnogo setevogo biznes-discursa: Avtoref. … doctora filol. nauk]: 10.02.04 – Germanic languages, 10.02.19 – theory of language, In-t yazykoznaniya RAN, M., 45 p.

Dotsenko, E. L. (2003), Psychology of manipulation [Psykhologiya manipulastii]: Monograph. Retch, St. Petersburg, 344 p.

Issers, O. A. (2008), Communicative strategies and tactics of Russian speech [Kommunikativnye strategii and taktiki russkoi rechi], URSS, М., 288 p.

Koltunova, M. V. (2000), Language and business communication: norms, rhetoric, etiquette [Yazyk i delovoye obshcheniye: normy, ritorika, etiket]: Manual, M.: Ekonomika, 152 p.

Lysichkina, O. O. (2006), Argumentativeness as a basic component of business rhetoric [Argumentatyvnes yak bazova skladova dilovoyi rytoryky]. Suchasna lingvistyka: stereotypnist i tvorchist: All-Ukrainian Forum: Conference abstracts, Kharkiv: Torchyn Plyus, P. 93 – 95.

Maliuga, E. N. (2008), Functional pragmatics of the multi-cultural business communication [Functsionalnaya pragmatika mezhkulturnoi delovoi kommunikatsii]: Monograph, M.: Kn. Dom “LIBROKOM”, 320 p.

M’yzsoyid, P. A. (2004), General psychology [Zagalna psykhologiya]: Manual, K.: Vyshcha shkola, 487 p.

Psycological lexicon [Psikhologicheskiyi leksikon] (2006), Encyclopedic dictionary. In 6 v. (Ed.)L. A. Karpenko. М.: PЕR SE, 176 p.

Tertychnyi, A. A. (2000), Genres of periodicals [Zhanry periodicheskoi pechati]: Manual, M.: Aspect Press, 310 p.

Khabarova, N. A. (2012), Texts of abstracts: pragmalinguistic approach [Teksty annotatsiyi: pragmalingvisticheskiyi podkhod], Monograph, Porogy, Dnepropetrovsk, 160 p.

Bargiela-Chiappini, F., Harris, S. J., Harris, S. (1997), The Language of Business. Ed. by F.Bargiela-Chiappini, S.Harris. Edinburgh: Edinburgh University Press, 264 p.

Bashforth, J. A. Business Communication in its Rhetorical Contexts. URL: https://www.csun.edu. Retrieved 10.05.2019

Dijk, T. A. van (1998), The Study of Discourse. Discourse as Structure and Process, Sage Publ., London, Vol. 1, P. 1–34.

Getchell, K. M., Lentz, J. L. (2016), Rhetorical Theory and Praxis in the Business Communication Classroom. Routledge, London, 237 p.

Healey, Ch. (2017), The Use of Graphic Rhetoric in Communicating Business Strategy to a Diverse Audience: A quasi-field experiment. University of Pretoria, 31 p.

Lee S. Integrating Rhetorical Criticism into Business Communication as an Interdisciplinary Approach. URL: https://www.e-bcrp.org. Retrieved 14.05.2019.

Luesby, J. (2001), The Word on Business. Harlow: Prentice Hall, 212 p.

Wikipedia, the free encyclopedia. URL: http://en.wikipedia.org. Retrieved15.05.2019.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-26

Номер

Розділ

СУГЕСТИВНА ЛІНГВІСТИКА. КОМУНІКАТИВНА ЛІНГВІСТИКА