МОВНІ ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ РИТОРИЧНИХ СТРАТЕГІЙ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ ТА ЇХ КОРЕЛЯЦІЯ З ЗОНАМИ ВПЛИВУ ЛЮДИНИ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2414-0627.2019.26.181756Ключові слова:
риторична стратегія, тактичний прийом, бізнес-комунікація, зони впливу людиниАнотація
Статтю присвячено вивченню мовних засобів реалізації риторичних стратегій бізнес-комунікації у їх кореляції з зонами впливу людини. Досліджено тактичні прийоми, характерні для типових бізнес-стратегій – інформативної, регулятивно-директивної, аргументативно-переконуючої, маніпулятивної, позитивної самопрезентатації – а також їх кореляції з зонами впливу людини: раціонально-логічною, вольовою, психо-емоційною, морально-аксіологічною та естетико-образною.
Посилання
Anisimova, T. V. (2000), Typology of business speech genres (rhetorical aspect) [Tipologiya zhanrov delovoi rechi (retoricheskiy aspect)], Volgogr. Akad. Gos. Sluzhby, Krasnodar, 22 p.
Daniushyna, Yu. V. (2011), Multi-leveled analysis of English network of business discourse: Author’s astract [Mnogourovnevyi analiz angloyazychnogo setevogo biznes-discursa: Avtoref. … doctora filol. nauk]: 10.02.04 – Germanic languages, 10.02.19 – theory of language, In-t yazykoznaniya RAN, M., 45 p.
Dotsenko, E. L. (2003), Psychology of manipulation [Psykhologiya manipulastii]: Monograph. Retch, St. Petersburg, 344 p.
Issers, O. A. (2008), Communicative strategies and tactics of Russian speech [Kommunikativnye strategii and taktiki russkoi rechi], URSS, М., 288 p.
Koltunova, M. V. (2000), Language and business communication: norms, rhetoric, etiquette [Yazyk i delovoye obshcheniye: normy, ritorika, etiket]: Manual, M.: Ekonomika, 152 p.
Lysichkina, O. O. (2006), Argumentativeness as a basic component of business rhetoric [Argumentatyvnes yak bazova skladova dilovoyi rytoryky]. Suchasna lingvistyka: stereotypnist i tvorchist: All-Ukrainian Forum: Conference abstracts, Kharkiv: Torchyn Plyus, P. 93 – 95.
Maliuga, E. N. (2008), Functional pragmatics of the multi-cultural business communication [Functsionalnaya pragmatika mezhkulturnoi delovoi kommunikatsii]: Monograph, M.: Kn. Dom “LIBROKOM”, 320 p.
M’yzsoyid, P. A. (2004), General psychology [Zagalna psykhologiya]: Manual, K.: Vyshcha shkola, 487 p.
Psycological lexicon [Psikhologicheskiyi leksikon] (2006), Encyclopedic dictionary. In 6 v. (Ed.)L. A. Karpenko. М.: PЕR SE, 176 p.
Tertychnyi, A. A. (2000), Genres of periodicals [Zhanry periodicheskoi pechati]: Manual, M.: Aspect Press, 310 p.
Khabarova, N. A. (2012), Texts of abstracts: pragmalinguistic approach [Teksty annotatsiyi: pragmalingvisticheskiyi podkhod], Monograph, Porogy, Dnepropetrovsk, 160 p.
Bargiela-Chiappini, F., Harris, S. J., Harris, S. (1997), The Language of Business. Ed. by F.Bargiela-Chiappini, S.Harris. Edinburgh: Edinburgh University Press, 264 p.
Bashforth, J. A. Business Communication in its Rhetorical Contexts. URL: https://www.csun.edu. Retrieved 10.05.2019
Dijk, T. A. van (1998), The Study of Discourse. Discourse as Structure and Process, Sage Publ., London, Vol. 1, P. 1–34.
Getchell, K. M., Lentz, J. L. (2016), Rhetorical Theory and Praxis in the Business Communication Classroom. Routledge, London, 237 p.
Healey, Ch. (2017), The Use of Graphic Rhetoric in Communicating Business Strategy to a Diverse Audience: A quasi-field experiment. University of Pretoria, 31 p.
Lee S. Integrating Rhetorical Criticism into Business Communication as an Interdisciplinary Approach. URL: https://www.e-bcrp.org. Retrieved 14.05.2019.
Luesby, J. (2001), The Word on Business. Harlow: Prentice Hall, 212 p.
Wikipedia, the free encyclopedia. URL: http://en.wikipedia.org. Retrieved15.05.2019.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Записки з українського мовознавства
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).