ДИСТРИБУТИВНІСТЬ СУЧАСНОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ (НА ОСНОВІ ВЕКТОРНОЇ МОДЕЛІ WORD2VEC WORD EMBEDDINGS АРМ НДК)
DOI:
https://doi.org/10.18524/2414-0627.2019.26.181759Ключові слова:
політичний дискурс, політичний слоган, дистрибутивна семантика, семантична близькість, передвиборча кампаніяАнотація
Статтю присвячено вивченню політичного дискурсу, зокрема політичної реклами як засобу впливу на масову свідомість. Визначено семантичну близькість передвиборчих програм кандидатів, їхніх слоганів та асоціацій. Установлено, що техніка апелювання до емоцій народу через передвиборчі слогани стала двічі виграшною.
Посилання
Kovalevska T. Y., Kutuza N. V. (2011), A short associative dictionary of advertising slogans [Korotkyj asotsiatyvnyj slovnyk reklamnykh slohaniv], Astroprynt, Odesa, 80 p.
Kovalevska T. Y., Kondratenko N. V, Kutuza N. V. (2009), Advertising and PR in the mass media: monograph [Reklama ta PR u masovoinformacijnomu prostori: monoghrafija], Astroprynt, Odesa, 400 p.
Sahlgren M. The Distributional Hypothesis. From context to meaning, Distributionalmodels of the lexicon in linguistics and cognitive science. Rivista di Linguistica. – 2008. – Vol. 20. – Pp. 33–53.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Записки з українського мовознавства
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).