DOI: https://doi.org/10.18524/2414-0627.2019.26.181759

ДИСТРИБУТИВНІСТЬ СУЧАСНОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ (НА ОСНОВІ ВЕКТОРНОЇ МОДЕЛІ WORD2VEC WORD EMBEDDINGS АРМ НДК)

Ю. Б. Бабій

Анотація


Статтю присвячено вивченню політичного дискурсу, зокрема політичної реклами як засобу впливу на масову свідомість. Визначено семантичну близькість передвиборчих програм кандидатів, їхніх слоганів та асоціацій. Установлено, що техніка апелювання до емоцій народу через передвиборчі слогани стала двічі виграшною.


Ключові слова


політичний дискурс; політичний слоган; дистрибутивна семантика; семантична близькість; передвиборча кампанія

Повний текст:

PDF

Посилання


Kovalevska T. Y., Kutuza N. V. (2011), A short associative dictionary of advertising slogans [Korotkyj asotsiatyvnyj slovnyk reklamnykh slohaniv], Astroprynt, Odesa, 80 p.

Kovalevska T. Y., Kondratenko N. V, Kutuza N. V. (2009), Advertising and PR in the mass media: monograph [Reklama ta PR u masovoinformacijnomu prostori: monoghrafija], Astroprynt, Odesa, 400 p.

Sahlgren M. The Distributional Hypothesis. From context to meaning, Distributionalmodels of the lexicon in linguistics and cognitive science. Rivista di Linguistica. – 2008. – Vol. 20. – Pp. 33–53.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Ковалевська Т. Ю., Кутуза Н. В. Короткий асоціативний словник рекламних слоганів. Одеса : Астропринт, 2011. 80 с.

Ковалевська Т. Ю., Кондратенко Н. В., Кутуза Н. В. Реклама та PR у масовоінформаційному просторі : монографія / за заг. ред. О. В. Александрова. Одеса : Астропринт, 2009. 397 с.

Sahlgren M. The Distributional Hypothesis. From context to meaning. Distributional models of the lexicon in linguistics and cognitive science. Rivista di Linguistica. 2008. Vol. 20. pp. 33–53.





ISSN: 2414-0627 (Print); 2415-7562 (Online)