МОДЕЛІ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОНГРУЕНТНОСТІ БРЕНД-ЕРГОНІМА І РЕКЛАМНОГО СЛОГАНУ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2414-0627.2020.27.206510Ключові слова:
бренд-ергонім, рекламний слоган, семантичний конектор, конгруентність, сугестіяАнотація
У статті доведено базову роль бренд-ергоніма в комерційній рекламі, визначено його структурно-семантичні різновиди; встановлено функційні та семантичні типи рекламного слогана; уведено поняття семантичного конектора як сприйняттєвого ідентифікатора рекламованого товару; на базі експериментальних досліджень сформовано моделі досягнення конгруентності між елементами зазначеної тріади, що максималізує сугестійний ефект рекламного повідомлення в цілому.Посилання
Ivanova, I. B. (2016), History of Ukrainian advertising: linguistic and stylistic aspect: Monograph [Istoriya ukrayins`koyi reklamy`: movnosty`listy`chny`j aspekt: Monografiya], Kharkiv: Urayt, 372 р.
Ivanchenko, R. G. (1998), Advertising: a dictionary of terms [Reklama: slovny`k terminiv], Kyiv: Patent, 207 р.
Karpenko, Yu. O. (2001), About the onymia of Lina Kostenko's novel "Berestechko" [Pro onimiyu romanu Liny` Kostenko «Berestechko»], Notes on Ukrainian linguistics, № 11, рр.81 – 91.
Karpenko, Yu. O., Melnik, M. R. (2004), Literary onomastics of Lina Kostenko: Monograph [Literaturna onomasty`ka Liny` Kostenko : Monografiya], Odessa: Astroprint, 216 р.
Kobozeva, I. M. (2000), Linguistic semantics: Textbook [Ly`ngvy`sty`cheskaya semanty`ka: Uchebny`k], Moscow: URSS Editorial, 352 р.
Kovalevskaya, A.V (2005),. The problem of congruence of brand ergonomics and advertising slogan [Problema kongruentnosti brend-ergonima ta reklamnogo slogana], Notes on onomastics, № 9, рр. 55-62.
Kovalevska, T. Yu. (2008), Communicative aspects of neurolinguistic programming : monograph [Komunikatyvni aspekty nejrolinhvistychnoho prohramuvannia : monohrafija], Astroprynt, Odesa, 324 p.
Krasko, T. I. (2002), Psychology of advertising [Psy`xology`ya reklamы], Kharkiv: Student Center, 216 р.
Kutuza, N. V. (2018), Communicative suggestion in advertising discourse: psycholinguistic aspect: Monograph [Komunikaty`vna sugestiya v reklamnomu dy`skursi: psy`xolingvisty`chny`j aspekt: Monografiya], Kyiv: Dmytro Burago Publishing House, 733 р.
Kutuza, N. V. (2003), Structural and semantic models of ergonomics [Strukturnosemanty`chni modeli ergonimiv], Notes on Ukrainian linguistics, № 13, рр. 91 – 96.
Mokshantsev, R. I. (2000), Psychology of advertising: Textbook. Allowance [Psy`xology`ya reklamы: Ucheb. posoby`e], Moscow: INFRA-M, Novosibirsk: Siberian Agreement, 230 р.
Morozova, I. (1996), Composing slogans [Slagaya sloganы], Moscow: RIPHolding Publishing House, 172 р.
Pocheptsov, G. G. (1997), Image: from pharaohs to presidents [Y`my`dzh: ot faraonov do prezy`dentov], Kiev: ADEF-Ukraine Publishing House, 328 р.
Pocheptsov, G. G. (2001), Communication theory [Teory`ya kommuny`kacy`y`], Kiev: "Vakler", 656 р.
Rogers, K. R. (1994), A look at psychotherapy. Becoming a person [Vzglyad na psy`xoterapy`yu. Stanovleny`e cheloveka], Moscow: Progress Publishing Group, Universe, 480 р.
Romat, E. V. (2008), Advertising in the marketing system [Reklama v sy`steme markety`nga], Kiev :: Studcenter, 496 р.
Superanskaya, A. V. (1973), General theory of proper name [Obshhaya teory`ya y`meny` sobstvennogo], Moscow: Science, 366 р.
Torchynsky, M. M. (2010), Structure, typology and functioning of onymic vocabulary of the Ukrainian language: dis. ... Dr. Philol. Science [Struktura, ty`pologiya i funkcionuvannya onimnoyi leksy`ky` ukrayins`koyi movy`: dy`s. ... d-ra filol. nauk], Kiev, 502 р.
Farion, I. D. (2001), Creative function of anthroponymic vocabulary [Kreaty`vna funkciya antroponimnoyi leksy`ky`], In the space of philology, Donetsk: South-East, рр. 188 – 198.
Shuvanov, V. I. (2003), Psychology of advertising [Psy`xology`ya reklamы], Rostov-on-D .: Phoenix, 320 р.
Yuri, M. T. (1997), Ethnogenesis and mentality of the Ukrainian people [Etnogenez ta mentalitet ukrayins`kogo narodu], Kyiv: Taxon, 237 р.
Bandler R., Grinder J. The Structure of Magic. Palo Alto: Science and Behavior Books, Inc., 1989, 226 p.
McLuhan M., Hutchon K., McLuhan E. City as Classroom: Understanding Language and Media. Agincourt: The Book Society of Canada Limited, 1977. 47 p.
Miller G. A. The Magical Number Seven, Plus or Minus Two. The Psychological Review. No 63, 1956, pp. 81 – 97.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Записки з українського мовознавства
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).