ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИКО-СТИЛІСТИЧНОЇ КОНОТАЦІЇ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ

Автор(и)

  • Ю. Б. Бабій Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2414-0627.2020.27.206544

Ключові слова:

реклама, рекламний текст, синоніми, термін, конотація, суспільно-політична лексика

Анотація

У статті обґрунтовано доцільність використання лексико-стилістичної конотації з метою підвищення ефективності та впливовості рекламних текстів. Розглянуто випадки формування зазначеного типу конотації за допомогою синонімічних елементів мови, термінологічних констант, суспільно-політичної лексики. Описано ефекти, що можна досягти завдяки використанню таких мовних одиниць у структурі рекламного тексту.

Посилання

Dedukhyn, A. A. (2012), Models for organizing verbal and visual information in an ad text (based on English and Russian car advertising texts): Author’s thesis [Modeli organizaczii verbalnoj i vizualnoj informaczii v tekste reklamy (na materiale anglijskikh i russkikh tekstov reklamy avtomobilej): dys. … kand. filil. nauk], Krasnodar, 20 p.

Kovalenko, Ye. S. (2004), Advertising Discourse: Linguistic Aspects of Study [Reklamnyi dyskurs linhvistychni aspekty vyvchennia], Linhvistychni Studiyi, Kyiv, Vyp. 19, pp. 314-319.

Lysychenko, L. A. (1997) Lexical and semantic system of the Ukrainian language [Leksyko-Semantychna Systema Ukrainskoi Movy], KhDPU, Kharkiv, 129 p.

Mokshantsev, R. I. (2000). Advertising psychology [Psykhologiya reklamy], Moskva, INFRA-M, Novosibirsk, Sibirskoye sohlasheniye, 230 p.

Pokrovska, O. A. (1995), Ukrainian terminology of market relations. [Ukrayins`ka terminologiya ry`nkovy`x vidnosy`n : dy`s. … kand. filol. nauk]. Kharkiv, 207 p.

Pocheptsov, H. H. (1997), Symbols in political advertising [Simvoly v politicheskoj reklame], Print Servis, Kyiv, 332 p.

Skoricova, D. V. (2008), Socio-psychological features of advertising perception and its impact on people [Sotsialno-psykholohichni osoblyvosti spryiniattia reklamy ta yii vplyv na liudynu], Naukovi zapysky instytutu zhurnalistyky, KNU, pp. 188-195.

(1973) Modern Ukrainian literary language: V 5-ti t. [Suchasna ukrainska literaturna mova], AN URSR In-t movoznavstva, Naukova dumka, Kyiv, T.4: Leksyka I frazeolohia, 440 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-26

Номер

Розділ

СУГЕСТИВНА ЛІНГВІСТИКА. КОМУНІКАТИВНА ЛІНГВІСТИКА