ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИКО-СТИЛІСТИЧНОЇ КОНОТАЦІЇ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2414-0627.2020.27.206544Ключові слова:
реклама, рекламний текст, синоніми, термін, конотація, суспільно-політична лексикаАнотація
У статті обґрунтовано доцільність використання лексико-стилістичної конотації з метою підвищення ефективності та впливовості рекламних текстів. Розглянуто випадки формування зазначеного типу конотації за допомогою синонімічних елементів мови, термінологічних констант, суспільно-політичної лексики. Описано ефекти, що можна досягти завдяки використанню таких мовних одиниць у структурі рекламного тексту.Посилання
Dedukhyn, A. A. (2012), Models for organizing verbal and visual information in an ad text (based on English and Russian car advertising texts): Author’s thesis [Modeli organizaczii verbalnoj i vizualnoj informaczii v tekste reklamy (na materiale anglijskikh i russkikh tekstov reklamy avtomobilej): dys. … kand. filil. nauk], Krasnodar, 20 p.
Kovalenko, Ye. S. (2004), Advertising Discourse: Linguistic Aspects of Study [Reklamnyi dyskurs linhvistychni aspekty vyvchennia], Linhvistychni Studiyi, Kyiv, Vyp. 19, pp. 314-319.
Lysychenko, L. A. (1997) Lexical and semantic system of the Ukrainian language [Leksyko-Semantychna Systema Ukrainskoi Movy], KhDPU, Kharkiv, 129 p.
Mokshantsev, R. I. (2000). Advertising psychology [Psykhologiya reklamy], Moskva, INFRA-M, Novosibirsk, Sibirskoye sohlasheniye, 230 p.
Pokrovska, O. A. (1995), Ukrainian terminology of market relations. [Ukrayins`ka terminologiya ry`nkovy`x vidnosy`n : dy`s. … kand. filol. nauk]. Kharkiv, 207 p.
Pocheptsov, H. H. (1997), Symbols in political advertising [Simvoly v politicheskoj reklame], Print Servis, Kyiv, 332 p.
Skoricova, D. V. (2008), Socio-psychological features of advertising perception and its impact on people [Sotsialno-psykholohichni osoblyvosti spryiniattia reklamy ta yii vplyv na liudynu], Naukovi zapysky instytutu zhurnalistyky, KNU, pp. 188-195.
(1973) Modern Ukrainian literary language: V 5-ti t. [Suchasna ukrainska literaturna mova], AN URSR In-t movoznavstva, Naukova dumka, Kyiv, T.4: Leksyka I frazeolohia, 440 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Записки з українського мовознавства
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).