КІНОСЛОГАН ЯК РЕКЛАМНИЙ ІНСТРУМЕНТ: АМПЛІТУДА ВПЛИВУ ЛІНГВОСЕМІОТИЧНИХ РІЗНОВИДІВ

Автор(и)

  • О. В. Щербак Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова

DOI:

https://doi.org/10.18524/2414-0627.2020.27.206552

Ключові слова:

слоган, кінослоган, кінодискурс, сугестія, маніпулювання, знак-копія, знак-індекс, знак-символ, нейролінгвістичні процеси

Анотація

Статтю присвячено проблемі визначення амплітуди впливу лінгвосеміотичних різновидів кінослоганів як рекламних інструментів. Висвітлено зміст поняття «кінослоган», визначено лінгвосеміотичні типи українськомовних кінослоганів (з опертям на класифікацію знаків Ч. Пірса), пояснено специфіку їхнього впливу на адресата кінодискурсу, а також простежено залежність між лінгвосеміотичним типом кінослогану та його впливовими потенціями.

Посилання

Blyzniuk, A. S., Chulanova, G. V. (2016), Syntactic features of English-language movie slogans [Syntaksychni osoblyvosti anhlomovnykh kinoslohaniv], Research Journal of Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University. Series “Philology” (Linguistics). № 6, pp. 20–23.

Brazgovskaya, E. E. (2008), Languages and codes. Introduction to the semiotics of culture [Yazyki i kody. Vvedeniye v semiotiku kultury], Perm State Institute of Arts and Culture, Perm, 201 p.

Haydanka, D. V. (2018). Occasional Word Formation in Modern English Cinematic Discourse from Linguo-Cognitive and Communicative-Cognitive Perspectives : author’s thesis [Okazionalne slovotvorennya u suchasnomu anhlomovnomu kino dyskursi: linhvokohnityvnyy i komunikatyvno-kohnityvnyy aspekty : dys. … kand. filol. nauk], Zaporizhzhya, 312 p.

Kovalevska, T. Yu. (2008), Communicative aspects of neurolinguistic programming : monograph [Komunikatyvni aspekty nejrolinhvistychnoho prohramuvannia : monohrafija], Astroprynt, Odesa, 324 p.

Kutuza, N. V. (2014), Suggestion of advertising mimicry [Suhestyvnist reklamnoyi mimikriyi], Odeska linhvistychna shkola: koordynaty suchasnykh poshukiv : kolekt. monohr. / za zah. red. Kovalevskoyi T. Yu. Publisher Bukayev Vadim Viktorovich, Odesa, pp. 484–492.

Makedonova, O. D. (2017), Linguistic organization and pragmatic functioning of English advertising discourse : author’s thesis [Linhvostylistychna orhanizatsiya ta prahmatychne funktsionuvannya anhliyskomovnoho reklamnoho dyskursu : dys. … kand. filol. nauk]. Zaporizhzhya, 229 p.

Pierce, Ch. S. (2000), Selected philosophical works [Izbrannyye filosofskiye proizvedeniya], Logos, Moscow, 448 p.

Pocheptsov, G. G. (2001), Theory of communication [Teoriya kommunikatsii], “Refl book”, Moscow, 656 p.

Romat, E. V. (2002), Advertising [Reklama]. Piter, State Petersburg, 544 p.

Dictionary of Ukrainian Language : 11 t. / Ed. І. K. Bilodid (1970–1980) [Slovnyk ukrayinskoyi movy : v 11 t. / za red. I. K. Bilodida]. Naukova Dumka, Kyiv.

Sokolova, O. V. (2015), Discourses of active influence: theory and typology : author’s thesis [Diskursy aktivnogo vozdeystviya: teoriya i tipologiya : dys. … d-ra filol. nauk], Moscow, 635 p.

Stankevich, Yu. V. (2011), Linguistic proposesthenes in the texts of political advertising: author’s abstract [Movni suhestoheny v tekstakh politychnoyi reklamy : avtoref. dys. … kand. filol. nauk], Odesa, 22 p.

Skulish, Ye. D. (2011), Suggestive technologies of manipulative influence [Suhestyvni tekhnolohiyi manipulyatyvnoho vplyvu], “VIPOL”, Kyiv, 248 p.

Tortunova, I. A. (2015), Genre and stylistic portrait of a modern political slogan [Zhanrovo-stilisticheskiy portret sovremennogo politicheskogo lozunga], Scientific dialogue, No. 9 (45), pp. 100–111.

Shido, K. V. (2002). Advertising slogan as a special genre of English advertising texts : author’s thesis [Reklamnyy slogan kak osobyy zhanr angliyskikh reklamnykh tekstov : diss. … kand. filol. nauk], Saratov, 241 p.

Baranova, S. V., Blyzniuk, A. (2019), Pragmastylistic and translation peculiarities of taglines to English movies, “Philological Treatises”, Vol. 11, № 1, pp. 7– 14.

Rees, N. (2002), Cassels Dictionary of Catchphrases, Cassel reference, 224 p.

Schmidt, N. J., Kuhn, M. (2014), Narattion in Film, De Gruyter, Berlin, pp. 384– 405.

Wollen, Р. (1976), Signs and Meaning in the Cinema. Indiana University Press, Bloomington, pp. 116–154.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-26

Номер

Розділ

СУГЕСТИВНА ЛІНГВІСТИКА. КОМУНІКАТИВНА ЛІНГВІСТИКА