ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ СКЛАДНИКІВ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ / ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.18524/2414-0627.2021.28.235564Ключові слова:
інноваційні технології, ефективність навчання, вивчення іноземної мови, професійна підготовка, майбутні вчителі іноземних мов, заклад вищої освітиАнотація
Стаття присвячена дослідженню, яке спрямоване на пошук шляхів підвищення ефективності навчання/викладання іноземних мов при використанні інноваційних складників технологій та визначення способів їх практичного впровадження у заклади вищої освіти. Було виявлено, що підвищення професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов за допомогою використання сучасних освітніх технологій є одним із завдань освітнього процесу закладу вищої освіти. У статті розглянуто деякі проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців при застосуванні інноваційних складників технологій під час вивчення іноземних мов в університеті Григорія Сковороди у Переяславі.
Посилання
Дубасенюк О. А. Упровадження освітніх інновацій в системі вищої освіти. Інновації у вищій освіті: проблеми, досвід, перспективи : монографія / за ред. П. Ю. Сауха. Житомир : Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2019. 444 с.
Гунько Н.А. Сучасне інформаційно-освітнє середовище як фактор удосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутнього викладача. Наукові записки ТНПУ. Серія: Педагогіка. 2017. № 3. С. 43-48.
Зарічанська Н.В. Використання інноваційних технологій у навчальновиховному процесі: методичні рекомендації. Вінниця. ВДПУ, 2017. 85 с.
Камінська А.В. Формування готовності майбутніх викладачів до інноваційної діяльності у вищому навчальному закладі. URL: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN13/11kavvnz.pdf.
Козак Л.В. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача. Розвиток особистості умовах трансформаційного суспільства: матеріали Міжнародної наук.-практ. конфер. (13 грудня 2012 р.). / заг. ред. В.О. Огнев’юка. Київ: Київський ун-т імені Бориса Грінченка, 2019. С. 36-42.
Крамаренко С.Г. Вплив інформаційних технологій на розвиток творчих здібностей інноваційної особистості. Комп’ютер у школі та сім’ї. 2012. №4. С. 17-18.
Шапран О.І. Освітнє середовище вищої педагогічної освіти в контексті сучасних ідей енвайронменталізма. Сучасна українська освіта: стратегії та технології навчання молоді і дорослих: зб.наук.пр. VII Міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції. Переяслав. 2020. С. 259-264.
Шемуда М.Г. Застосування мультимедійних технологій у навчанні іноземних мов. Теоретична і дидактична філологія: зб.наук.пр. Серія «Педагогіка». Переяслав-Хм. : (Київська обл.) : Домбровська Я.М., 2018. С. 182-192.
References
Dubaseniuk. O. A. (2019), Introduction of educational innovations in the system of higher education [Uprovadzhennia osvitnikh innovatsii v systemi vyshchoi osvity. Innovatsii u vyshchii osviti: problemy, dosvid, perspektyvy : monohrafiia / za red. P. Yu. Saukha], Innovations in higher education: problems, experience, prospects: monograph / ed. by P. Yu. Sauha. Ivan Franko State University Publishing House,Zhytomyr, 444 p.
Hunko, N. A. (2017), Modern information and educational environment as a factor in improving the professional and pedagogical training of future teachers [Suchasne informatsiino-osvitnie seredovyshche yak faktor udoskonalennia profesiino-pedahohichnoi pidhotovky maibutnoho vykladacha], Naukovi zapysky TNPU. Seriia: Pedahohika, 2017, № 3, рр. 43-48.
Zarichanska, N.V. (2017), The use of innovative technologies in the educational process: methodical recommendations [Vykorystannia innovatsiinykh tekhnolohii u navchalno-vykhovnomu protsesi: metodychni rekomendatsii], VDPU, Vinnitsіa, 85 p.
Kaminskaya, A.V. Formation of readiness of future teachers for innovative activity in a higher educational institution [Formuvannia hotovnosti maibutnikh vykladachiv do innovatsiinoi diialnosti u vyshchomu navchalnomu zakladi], URL: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN13/11kavvnz.pdf.
Kozak, L.V. (2019), Innovative teaching as a basis for the development of innovative personality of the future teacher [Innovatsiine navchannia yak osnova rozvytku innovatsiinoi osobystosti maibutnoho vykladacha], Rozvytok osobystosti umovakh transformatsiinoho suspilstva: materialy Mizhnarodnoi nauk.-prakt. konfer. (13 hrudnia 2012 r.) / zah. red. V. O. Ohneviuka, Borys Hrinchenko Kyiv University, Kyiv, 2019, рр. 36-42.
Kramarenko, S. H. (2012), The influence of information technologies on the development of creative abilities of an innovative person [Vplyv informatsiinykh tekhnolohii na rozvytok tvorchykh zdibnostei innovatsiinoi osobystosti], Kompiuter u shkoli ta simi, № 4, рр. 17-18.
Shapran, O. I. (2020), Educational environment of higher pedagogical education in the context of modern ideas of environmentalism [Osvitnie seredovyshche vyshchoi pedahohichnoi osvity v konteksti suchasnykh idei envaironmentalizma], Suchasna ukrainska osvita: stratehii ta tekhnolohii navchannia molodi i doroslykh: zb.nauk.pr. VII Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii, Pereiaslav, рр. 259-264.
Shemuda, M. H. (2018), Application of multimedia technologies in foreign language teaching [Zastosuvannia multymediinykh tekhnolohii u navchanni inozemnykh mov], Teoretychna i dydaktychna filolohiia, (Kyiv region): Dombrovska Ya.M., Pereyaslav-Hmm., рр. 182-192.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).