ОСОБЛИВОСТІ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ В ШКІЛЬНОМУ КОЛЕКТИВІ

Автор(и)

  • Г. В. Сеник Одеський національний університет імені I. I. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2414-0627.2014.21.129954

Ключові слова:

неофіційні іменування, прізвиська школярів, мотивація, відапелятивне прізвисько, відантропонімне прізвисько

Анотація

Прізвиська є найбагатішим та найрізноманітнішим антропонімічним класом. Вони виникають у невеликих закритих колективах, де люди постійно спілкуються. Неофіційні іменування школярів становлять значний зріз антропонімічного простору, який за кількістю іменувань поступається лише прізвищам. Аналіз  шкільних прізвиськ дає можливість говорити про специфіку дитячого мислення, про особливості дитячих асоціацій у процесі творенім неофіційного імені. У статті визначено основні групи мотиваторів, на основі яких виникають шкільні прізвиська (особливості зовнішності, поведінки та ін.).

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-18

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ МОВИ. ЛЕКСИКОЛОГІЯ. СЛОВОТВІР. КОГНІТИВНА ЛІНГВІСТИКА