АСОЦІАТИВНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ТВОРЕННЯ НЕОФІЦІЙНИХ НАЗВ АВТОМОБІЛІВ

Автор(и)

  • Н. М. Хрустик Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, Україна
  • А. П. Романченко Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2414-0627.2014.21.129956

Ключові слова:

спосіб словотворення, асоціації, асоціація як засіб словотворення, власна назва, неофіційні назви автомобілів

Анотація

У статті досліджуються особливості творення неофіційних найменувань відомих в Україні автомобілів. Акцентується увага на тих онімах, словотворчим засобом для яких виступають асоціації. Розглядається механізм деривації асоціатів. Визначаються причини появи в українській мові розмовних назв автомобілів. Також розкривається їх зв'язок з асоціативним процесом як засобом словотворення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-18

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ МОВИ. ЛЕКСИКОЛОГІЯ. СЛОВОТВІР. КОГНІТИВНА ЛІНГВІСТИКА