АСОЦІАТИВНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ТВОРЕННЯ НЕОФІЦІЙНИХ НАЗВ АВТОМОБІЛІВ

Автор(и)

  • Н. М. Хрустик Одеський національний університет імені І.І. Мечникова
  • А. П. Романченко Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

DOI:

https://doi.org/10.18524/2414-0627.2014.21.129956

Ключові слова:

спосіб словотворення, асоціації, асоціація як засіб словотворення, власна назва, неофіційні назви автомобілів

Анотація

У статті досліджуються особливості творення неофіційних найменувань відомих в Україні автомобілів. Акцентується увага на тих онімах, словотворчим засобом для яких виступають асоціації. Розглядається механізм деривації асоціатів. Визначаються причини появи в українській мові розмовних назв автомобілів. Також розкривається їх зв'язок з асоціативним процесом як засобом словотворення.

Біографії авторів

Н. М. Хрустик, Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

N. M. Khrustyk

А. П. Романченко, Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

A. P. Romanchenko

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-18

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ МОВИ. ЛЕКСИКОЛОГІЯ. СЛОВОТВІР. КОГНІТИВНА ЛІНГВІСТИКА