МОДЕЛЮВАННЯ СУГЕСТИВНИХ ЕФЕКТІВ У ПОЛІТИЧНІЙ РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ

Автор(и)

  • А. В. Ковалевська Національний університет «Одеська юридична академія», Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2414-0627.2014.21.129961

Ключові слова:

слоган, метамодель, політична реклама, лінгвістична сугестія, НЛП, сугестивна лінгвістика

Анотація

У статті проаналізовано й систематизовано базові алгоритми реалізації мовної сугестивності політичних рекламних слоганів з огляду на їхні іманентні впливові потенції, що стало основою для створення метамоделі реалізації сугестивної функції мови в цих дискурсах.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-18

Номер

Розділ

СУГЕСТИВНА ЛІНГВІСТИКА. ЛІНГВІСТИКА ТЕКСТУ. ПЕРЕКЛАД