КЛЮЧОВІ СЛОВА ЯК СЕМАНТИЧНІ ЦЕНТРИ РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ В СУГЕСТИВНОМУ ДИСКУРСІ

Автор(и)

  • О. М. Олексюк Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2414-0627.2014.21.129969

Ключові слова:

комерційна реклама, ключові слова, сугестія, нейролінгвістичне програмування, вплив, семантика

Анотація

Статтю присвячено аналізу ключових слів комерційної реклами як маркерів мовного впливу. Виокремлені ключові слова розподілено на групи, висвітлено низку ознак зафіксованих ключових слів, за допомогою технологій нейролінгвістичного програмування розкрито їхню сугестогенну природу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-18

Номер

Розділ

СУГЕСТИВНА ЛІНГВІСТИКА. ЛІНГВІСТИКА ТЕКСТУ. ПЕРЕКЛАД