СЕМАНТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МИКОЛАЇВСЬКОГО ФІРМОНІМІКОНУ

Автор(и)

  • Ю. Б. Бабій Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2414-0627.2016.23.130020

Ключові слова:

ергономіка, мотиваційна ознака, семантичний маркер, фірмонім, фірмонімікон

Анотація

Аналізований семантичний потенціал одиниць розглянуто в системі ергономіки, що являє собою науку про кількісно значний сегмент онімного простору – назви різноманітних об'єднань людей у політичній, науковій, культурній, виробничій, торговельній, банківсько-фінансовій та інших сферах, які органічно утворюють фірмонімікон м.Миколаєва.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-22

Номер

Розділ

ФОНЕТИКА. ЛЕКСИКОЛОГІЯ. СЛОВОТВІР. СИНТАКСИС.