МОТИВАЦІЙНА ТА МАНІПУЛЯТИВНА ІНТЕНЦІЯ МЕДІАТЕКСТІВ ПІДКОНТЕНТУ «ОГЛЯД МОДИ» В ЖУРНАЛІ «ЖІНКА»

Автор(и)

  • М. В. Мамич Національний університет «Одеська юридична академія», Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2414-0627.2016.23.130075

Ключові слова:

медіатекст, контент, естетичний контент, медіажанр, лінгвокульутрологічний індикатор цінностей

Анотація

У статті вперше в україністиці обґрунтовано лінгвостилістичний зміст поняття «контент» та комунікативні характеристики естетичного контенту універсального жіночого журналу. Аналізовані медіатексти розглянуто в системі медіатекстів жанрово-стильового різновиду «огляд моди». Запропоновано аналіз медіатекстів-статей та медіатекстів-коментарів за їхнім лексико-фразеологічним наповненням, що забезпечує реалізацію мотиваційних та маніпулятивних інтенцій у стратегії формування загального контенту видання «Жінка».

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-22

Номер

Розділ

КОМУНІКАТИВНА ЛІНГВІСТИКА. СУГЕСТИВНА ЛІНГВІСТИКА. ГЕНДЕРНА ЛІНГВІСТИКА.