ОСНОВНІ ОЗНАКИ РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ ЯК СКЛАДНИКА ІНСТИТУЦІЙНОГО

Автор(и)

  • О. М. Олексюк Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2414-0627.2016.23.130076

Ключові слова:

рекламний дискурс, інституційний дискурс, антропоцентричність, клішованість, комунікативна дія

Анотація

Статтю присвячено аналізу рекламного дискурсу з точки зору особистісно-орієнтованого підходу. У зв’язку з цим рекламний дискурс витлумачується як прагматично орієнтований специфічний різновид інституційного дискурсу, що репрезентує його автора як представника певного соціального інституту, визначено основні ознаки інституційного рекламного дискурсу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-22

Номер

Розділ

КОМУНІКАТИВНА ЛІНГВІСТИКА. СУГЕСТИВНА ЛІНГВІСТИКА. ГЕНДЕРНА ЛІНГВІСТИКА.