ПРЕЦЕДЕНТНІ ОНІМИ В ІМІДЖІ УКРАЇНИ: ТАРАС ШЕВЧЕНКО
DOI:
https://doi.org/10.18524/2414-0627.2019.26.181328Ключові слова:
лінгвістична іміджелогія, імідж України в медіа, іміджева стратегія, прецедентний онім, Тарас ШевченкоАнотація
Статтю присвячено актуальним проблемам лінгвістичної іміджелогії – інноваційної соціогуманітарної дисципліни, яка досліджує мовні особливості конструювання іміджу. Проаналізовано вплив прецедентних номенів на формування іміджу України в медіа. Доведено, що онім Тарас Шевченко фігурує у багатьох іміджевих стратегіях України (універсального, цільового іміджу, «креативного вибуху» та ін.).
Посилання
Vasilenko, I. A. (2014), Image strategy of modern Russia [Imidzhevaya strategiya sovremennoy Rossii]. Rossiya i mir: anatomiya sovremennykh protsessov: sbornik statey. Moskow, P. 390–414.
Vasilenko, I. A. (2015), The role of technologies of “soft power” in the formation of Russia’s image strategy [Rol’ tekhnologiy «Myagkoy sily» v formirovanii imidzhevoy strategi Rossii]. Kontury global’nykh transformatsiy: politika, ekonomika, pravo. № 1 (39). P. 28–34.
Zmanovskaya, E. V. (2005), Managing a personal image [Upravleniye lichnym imidzhem],144 p., pp. 87–89.
(1978), Dictionary of the Ukrainian language: in 11 volumes [Slovnyk ukrayins’koyi movy: v 11 tomakh], Volume 9, 751 p. URL: http://sum.in.ua/s/strateghija.
Shevchenko, L. I. (2013), Meanings of Taras Shevchenko and mass media: the situation before anniversary [Smysly Tarasa Shevchenka y mas-media: peredyuvileyna sytuatsiya], Aktual’ni problemy ukrayins’koyi linhvistyky: teoriya i praktyka: zb. naukovykh prats’, Volume 27, Kyiv, 2013, 190 p., pp. 7–18.
Shevchenko, L. I. (2017), Precedent names of culture in Ukrainian media [Pretsedentni nomeny kul’tury v ukrayins’kykh media], Aktual’ni problemy ukrayins’koyi linhvistyky: teoriya i praktyka: Zb. naukovykh prats’, Kyiv, Volume 34, 129 p., pp. 7–18.
Shylina, A. G. (2016), Media linguistic imageology and media linguistic imagology as the meso paradigms of media linguistics [Medialingvoimidzhelogiya i medialingvoimagologiya kak mezoparadigmy medialingvistiki], Mezhkul’turnyye kommunikatsii: nauchnyye shkoly i sovremennyye napravleniya lingvisticheskikh issledovaniy: tezisy dokladov uchastnikov mezhdunarodnoy nauchnoy konferentsii. Simferopol, 19–20 April, pp. 82–84.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Записки з українського мовознавства
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).